facebook
^Back To Top

  • 1 Centrumnet Zaprasza
    Witamy w Serwisie Centrum Net , który zaoferuję jak największą ilość informacji i nowości związanych z naszym światem. Zapraszamy także na Forum Dyskusyjne, w którym będzie można prowadzić dyskusje na różne tematy, udzielać porad i ciekawych rozwiązań dotyczących naszych problemów ...
  • 2 Centrumnet Zaprasza
    Dołącz do nas
  • 3 Centrumnet Zaprasza
    Nie ufaj nikomu
  • 4 Witamy
    To tylko Iluzja
  • 5 Fakty
    A wszystko jest u nas

Zapraszamy

Centrumnet

  
  
  

Szperaj w Gildii

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Stepy Sascili

Stepy Sascili 3 lata 10 miesiąc temu #67

  • Tester
  • Tester Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Zapraszamy
  • Posty: 62
  • Oklaski: 0
*
Stepy Sascili
*

Zadania zostały podzielone na kategorie danego regionu , ustawione stopniem poziomu w takiej kolejności , jak było to zaliczane. Robiąc dokładnie krok po kroku wszystkie zadania , nie ma możliwość nic ominąć , quest w dalszej pozycji "nie zostanie zbugowany " , a sposób ich wykonania , daje większe możliwości , by się w dalszej grze nie pogubić.
Niezależnie od Kategorii , czy to Kolonia Osadników , Miasto Varanas , starajmy się brać i wykonywać wszystko numer , po numerze. Tematy na Forum będą na bieżąco aktualizowane , z coraz dokładniejszymi informacjami.

Kategorie:

Obóz Reifort

1. [1] Początek Jest Zawsze Najtrudniejszy
2. [1] Eksperyment Yazmin
3. [2] Niespodziewany Zysk
4. [1] Zadanie Dissiego
5. [1] Przysługa Dissiego
6. [2] Plan Dissiego
7. [2] Karawana Yazmin
8. [2] Brzemię Yazmin
- podejrzana Drewniana Skrzynka - 58.3 , 44.1

9. [3] Spisek Dissiego
- udajemy się do Południowej Bariery

10. [3] Przemyślenia Yazmin
11. [3] Yazmin i Harnidy
12. [2] Odpowiedzialność Yazmin
13. [3] Ukochany Yazmin
14. [3] Yazmin Numer Jeden
- Kergin 60.4 , 32.7 oraz Parsol w pobliżu
- Dannaud 60.0 , 33.7
- Chikson 58.7 , 32.7
- Libo 58.4 , 32.0

15. [4] Decyzja Yazmin
16. [4] Ból Yazmin
17. [4] Rytuał Przejścia Yazmin
18. [4] Małżonek Yazmin - Tytuł
19. [4] Podwładni Dissiego
20. [4] Ponura Przyszłość Dissiego
21. [4] Dodatkowe Dochody Dissiego
22. [4] Nauczka dla Dissiego - Tytuł

Bagno Fogur

1. [4] Dodatkowa Kolekcja Pieśni
2. [5] Interes Róży
3. [5] Pomocnik Róży
4. [5] Przyjaciele Domataga
5. [5] Sekret Domataga
6. [5] Karawana Klanu
7. [6] Poważne Kłopoty
8. [6] Zemsta Fuquasha
9. [7] Sprawiedliwość Fuquasha
10. [6] Strategia Fuquasha
11. [6] Ostrzeżenie Domataga
12. [6] Postawa Róży
13. [6] Podwładni Fuquasha - walka
14. [7] List z Odpowiedzią Róży
15. [7] Klęska Fuquasha
16. [8] Pierwszy Przedmiot Ceremonii
17. [8] Drugi Przedmiot Ceremonii
18. [8] Rafinacja Żółtego Soku
19. [8] Fuquash Się Poddaje
20. [8] Sposoby Róży - Tytuł
21. [10] Trzeci Przedmiot Ceremonii
22. [10] Strażnik Ziemi
23. [10] Pan Pieczęci Ziemi

Karawana Mięty

1. [7] Podział Majątku
2. [8] Prosta Posyłka
3. [8] Trudny Teren
4. [8] Nieznana Ofiara
5. [8] Też Mi Miejsce ...
6. [9] Specjalne Zamówienie - Tytuł

Karawana Gurli

1. [6] Płomienna Świeca
2. [7] Wymiana Wyników
3. [8] Czerwony Błyszczący Pył
4. [8] Rdzeń Ognia - 39.3 , 22.9
5. [9] Karawana Gurli
6. [9] Sprzedaż Hurtowa Kolorowych Piór
7. [9] Sprzedaż Hurtowa Żywych Baloniaków
8. [9] Sprzedaż Hurtowa Długich Kruczoczarnych Piór
9. [9] Świeca Gurli
10. [9] Dobrodziejstwo Gurli
11. [10] Nauczka Gurli
- wkładamy Sakwę do wozu

12. [10] Gniew Hurtownika - zadanie trudne
13. [10] Strażnik Ognia
- rozmowa z Ekme Bobo - akcja

14. [10] Ukochany Syn Gurli - Tytuł
- Ayren Żelazna Pięta to jej syn

Wspólnota Ailica

1. [10] Składniki Leku
2. [10] Przynieś Narzędzia Zielarskie
3. [10] Prezent Zwrotny
4. [10] Dodatkowe Badania
5. [10] Okazy Biologiczne
6. [10] Pozyskiwanie Krwi
7. [10] Zupa z Grzybów z Sawanny
8. [11] Usunięcie Przeszkód
9. [11] Stare Części Zapasowe
10. [11] Pierwiastki Śladowe
11. [11] Tajna Prośba
12. [11] Przyjaźń
13. [11] Przepis na Zdjęcie Klątwy
14. [11] Zdjęcie Klątwy
- Kess Jess klęka , nie musimy czekać na nic

Karawana Ayrena

1. [10] Pan Pieczęci Ognia
2. [12] Siła Której Potrzebujemy
3. [12] Podstawowa Obrona to Dopiero Początek
4. [12] Zbierz Racje Żywnościowe
5. [12] Ukradnij Zestawy Medyczne
6. [12] Dostarczenie Szczątków
7. [13] Ostrzeżenie
8. [13] Znajdź Lukę
9. [13] Stopniowe Natarcie
10. [13] Odzyskaj Kontrolę nad Niebiosami
11. [13] Pierwsze Światło
12. [14] Łańcuch Przyjaźni
13. [15] Skarb Króla Sathkura
14. [16] Pan Pieczęci Mroku -Tytuł

Khant

1. [12] Bezpieczeństwo Poety
2. [14] Ostatnie Życzenie
3. [14] Pierwszy Pomysł Banksy'ego
4. [14] Drugi Pomysł Banksy'ego
5. [14] Trzeci Pomysł Banksy'ego
6. [14] Czwarty Pomysł Banksy'ego
7. [16] Strażnik Mroku

Ruiny Sathkur

1. [15] Jak Może Nie Być Narzędzi ?
2. [15] Brudne Szmaty
3. [15] Uważaj na Kopiec pod Nogami
4. [15] Plony bez Zasiewu
5. [15] Pradawne Monety Króla Złodziei
6. [15] "Zakup" Żywności
- kupujemy żywność 37.7 , 53.1

7. [15] Potrzebujemy światła
8. [15] Przygotowania do Poszukiwania Skarbów
- walka z Fauntle

9. [15] Prawdziwa Sytuacja

10. [16] Słodka Zemsta
- zadanie trudne

11. [16] Sen
- zadanie otrzymujemy z przedmiotu "Wskazówka i Informacje o Skarbie"
- drop z Blaine
- nagroda "Złoty Klucz Sathkura", zezwolenie na wejście do podziemnych Skarbców Sathkura

12. [16] Drugi Klucz
- nagroda za zabicie Ardise "Srebrny Klucz Sathkura"
- zezwolenie na wejście do podziemnych Skarbców Sathkura

13. [15] Sprzedaż Materiałów - Tytuł

Obóz Ashlara

1. [16] Specjalny Prezent
2. [16] Krew Łuskacza
3. [16] Zapasy Łucznicze
4. [16] Zagubiona Pamiątka - 38.4 , 37.3
5. [16] Krwiożercza Runa
6. [16] Uspokojenie Pradawnych Strażników
7. [17] Świecące Zioła
8. [17] Dziwne Łuski
9. [17] Dziwny Lek
10. [17] Zamówiony Sprzęt
11. [17] Chłopak na Posyłki ?
12. [17]] Dziura w Pamięci
13. [17] Zaginiona Skrzynka z Narzędziami - 42.2 , 45.8
14. [17] Klejnot Energetyczny
15. [17] Lalki Sity
16. [17] Legendarny Miecz - 37.7 , 32.1
17. [17] Pierwszy Promień Nadziei
18. [17] Pamiętnik ? - Tytuł
19. [17] Posyłki Ashlara
20. [17] Nowa Roślina
21. [17] Próba Odwagi ( I )
22. [17] Próba Odwagi ( II )
23. [18] Próba Odwagi ( III )
24. [18] Dzika Moc - Tytuł

Bagno Mispel

1. [17] Niebezpieczne Łuskacze
2. [17] Pyszny Trunek
- zadanie z itemu "Pyszny Trunek" - ma go Wściekły Łuskacz

3. [16] Wskazówka Odnośnie Pradawnego Skarbu
4. [16] Zbieranie Zapisków z Kamiennych Tablic
5. [16] Identyfikacja Danych
6. [16] Odrestaurowana Kamienna Tablica
7. [16] Kamienny Fragment
8. [16] Kostium Łuskacza
9. [16] Szycie Kostiumu Łuskacza
10. [16] Potrzebna Gruba Nić
11. [16] Eliksir Zmiany Głosu
12. [16] Bagienny Obserwator
13. [16] Jak Podwędzić Skarb
14. [16] Otwarcie
15. [16] Straż Przednia Zakonu Mrocznej Chwały
16. [17] Uczta z Pieczonych Ryb
17. [17] Uczta z Pieczonej Wieprzowiny
18. [17] Potrzeba Drewna na Opał
19. [17] Przestraszona Mimi Boul
20. [17] Odzież Ochronna
21. [17] Domniemane Wyznanie
22. [17] Warzenie Trucizny
23. [17] Próba Trucizny
24. [17] Znieczulenie - Tytuł
25. [18] Tajemnica Ruin
26. [18] Odzyskanie Utraconej Miłości
27. [18] Smakołyki

Straż Przednia Zakonu Mrocznej Chwały

1. [16] Skargi na Posiłki
2. [16] Brudactwo
3. [18] Zamelduj się Straży Przedniej !
4. [18] Próby Rekruta
- odblokowanie zadań u Niwana , Hanning , Samek
5. [20] Ważne Wieści

Dogamor

1. [19] Uratuj Rannych
2. [19] Zagrożenie ze Strony Istot Magicznych
3. [19] Plan Projektu
4. [19] Zablokuj Budowę Dogamor
5. [19] Materiały Zurhidonu
6. [19] Ogary Matki Ziemi
7. [19] Magiczny Materiał
8. [20] Zemsta Żołnierza
9. [20] Pomóż Wściekłemu Kade
10. [20] Operacja Ratunkowa
11. [20] Uśmierz Ból
12. [20] Zdobądź Tajne Informacje - 46.5 , 70.4
13. [20] Niszczycielski Najazd
14. [20] Zaatakuj Kręgi Transportu
15. [20] Zlikwiduj Dowództwo
16. [20] Pokonaj Żołnierzy
17. [20] Białofutry Acme
18. [20] Zdrajca
19. [21] Przepiękne Barwy Nieba
20. [21] Podniebni Łowcy
21. [21] Podniebna Brzytwa

Stepy Sascili

Dzienne

1. [1] Pokój w Obozie - Tablica Obóz Reifort
2. [3] Niebywała Okazja - Tablica Obóz Reifort
3. [5] Branża Trucicielska - Tablica Obóz Reifort
4. [7] Zwiększenie Produkcji - Tablica Karawana Róży
5. [7] Akt Konserwacji - Tablica Karawana Róży
6. [9] Pełzacze - nad Khant - "Weis Kattin"
7. [9] Latacze - nad Khant - "Weis Kattin"
8. [9] Dzika Zemsta - Karawana Gurli "Hurtownik"
9. [10] Pradawne Kamienne Tabliczki - Karawana Ayrena
10. [16] Odświeżenie Umysłu - Ekspedycja z Ziwal
11. [16] Pradawne Rdzenie Energetyczne - Ekspedycja z Ziwal
12. [16] Surowce Artystyczne - Obóz Ashlara Tablica
13. [17] Upiększanie Sztuki - Obóz Ashlara Tablica
14. [18] Artystyczne Ozdoby - Obóz Ashlara Tablica

15. [23] Zbierz Fragmenty Kamiennego Totemu


:)
Starożytne Skarby
:)

Zadania kierujące nas na Grzbiet Smoczego Kła , dostajemy na Stepach.

1. [20] Ważne Zadanie - ( zleca nam Hatte Bured )
2. [20] Wędrówka na Grzbiet Smoczego Kła
Ostatnio zmieniany: 1 rok 10 miesiąc temu przez Tester.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.380 s.

Newsflash

Dołącz do nas jeśli masz ochotę i spełniasz warunki w Gildii "Centrumnet" - nie zastanawiaj się i przystąp w nasze szeregi .... Lider Gildii - Imperatorr

 

Gildia "Centrumnet" - Wymagania , które musisz spełniać aby móc przystąpić do naszej ekipy .. :

1. Kultura osobista i odrobina humoru ....

2.Wiek 15+ ...

3.LvL postaci minimum 35+ ...

4.Minimum raz w tygodniu zalogowany ( w razie większej nieobecności zgłoś to )

Wymagania mogą ulec zmianie ...

 

Uwaga !! w chwili obecnej ilość osób aktywnych na grze nie jest duża  , nie martw się tym i pomagaj jak możesz ... z tego powodu nie odchodź z Gildii , w miarę czasu zmieni się ta sytuacja ....

 


Propozycje:

1.Zostań z nami jak najdłużej , a wtedy w Gildii dobrze się ułoży.Odejście nic nie pomoże...

2.Przystąp również do nas w innych grach ...

Dołącz do nas jeśli masz ochotę i spełniasz warunki w Gildii "Centrumnet" - nie zastanawiaj się i przystąp w nasze szeregi .... Lider Gildii - Imperatorr

Gildia "Centrumnet" - Wymagania , które musisz spełniać aby móc przystąpić do naszej ekipy ...

1. Kultura osobista i odrobina humoru ....

2.Wiek 15+ ...

3.Minimum 10,000 sławy

4.Minimum raz w tygodniu zalogowany ( w razie większej nieobecności zgłoś to )

Wymagania mogą ulec zmianie ....

Uwaga!!! Aby przystąpić złóż aplikacje na grze - wejdź w ranking znajdź Gildie Centrumnet kliknij w zobacz i możesz złożyć Aplikacje ...

Propozycja:

1.Zostań z nami jak najdłużej , a wtedy w Gildii dobrze się ułoży.Odejście nic nie pomoże...

2.Przystąp również do nas w innych grach ...

Dołącz do nas jeśli masz ochotę i spełniasz warunki w Gildii "Centrumnet" - nie zastanawiaj się i przystąp w nasze szeregi .... Lider Gildii - Imperatorr

 

Gildia "Centrumnet" - Wymagania , które musisz spełniać aby móc przystąpić do naszej ekipy .. :

1. Kultura osobista i odrobina humoru ....

2.Wiek 15+ ...

3.LvL postaci minimum 25+ ...

4.Minimum raz w tygodniu zalogowany ( w razie większej nieobecności zgłoś to )

5. ..... .....

Wymagania mogą ulec zmianie ...

 

 

Propozycje:

1.Chcesz być w dobrej gildii - to wspomóż ją całymi siłami pomagaj innym i zbieraj surowce oraz "Runy Gildii"

2.Zostań z nami jak najdłużej , a wtedy w Gildii dobrze się ułoży.Odejście nic nie pomoże...

3.Przystąp również do nas w innych grach ...

Uwaga !! w chwili obecnej ilość osób aktywnych na grze nie jest duża  , nie martw się tym i pomagaj jak możesz ... z tego powodu nie odchodź z Gildii , w miarę czasu zmieni się ta sytuacja ....

Konkursy i Akcje

Gry On-Line

Login Form

Zarabiaj

Copyright © 2019 Najnowocześniejsze Centrum w Polsce. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.

Reklamy partnerów

Darmowy MMORPG
Copyright © 2013. Serwis Centrumnet  Rights Reserved.