*
Strefa Nowicjuszy
*
Zadania zostały podzielone na kategorie danego regionu , ustawione stopniem poziomu w takiej kolejności , jak było to zaliczane. Robiąc dokładnie krok po kroku wszystkie zadania , nie ma możliwość nic ominąć , quest w dalszej pozycji "nie zostanie zbugowany " , a sposób ich wykonania , daje większe możliwości , by się w dalszej grze nie pogubić.
Misje G - Główne / Misje P - Poboczne
Misje C - Cykl
Rejon - Poziom 0 - Poziom 20:
Zadania Główne i Poboczne
Równina Lohranu
Osada Lohran
1. [1 - G] Pobudka
2. [1 - G] Nowa podróż
3. [1 - G] Równina Lohranu
4. [1 - G] Wielkie nadzieje
5. [1 - G] Ocena
6. [1 - G] Koncentracja na zadaniu
7. [1 - G] Dzikie Bestie
8. [2 - G] Łatwy test
9. [2 - G] Mały test
10. [3 - G] Kły bestii
11. [4 - G] Władca Wzgórz
- do ubicia Bosik
12. [4 - G] List polecający
13. [4 - G] Nowa próba
14. [4 - P] Niepokój
15. [4 - G] Spóźniony obiad
16. [5 - G] Wielkie ptaki z wąwozu
17. [5 - G] Mała przysługa
18. [5 - G] Błękitnopióry
- do ubicia Bosik
- spotkanie z
Neomem , przyjaciel z
RoM
19. [5 - G] Wróć z wynikami
20. [5 - G] List polecający od Hamma
21. [5 - G] Smutna treserka
22. [6 - G] Dziwaczne pająki
23. [6 - P] Mądre zastosowanie
24. [6 - G] Zbadaj Pajęcze Legowisko
25. [6 - G] Potrzebna pomoc
26. [7 - G] Ukryta królowa
27. [7 - G] Uznanie treserki
28. [7 - G] Biegacz
29. [7 - G] Kozica
30. [8 - P] Pomocny partner
- na wojowniku
poziom 8 , mag oraz szaman poziom
zadania 6
31. [8 - G] Wartość kozich rogów
32. [8 - G] Laysall Wielkorogi
- Kozi Bosik
33. [8 - G] Skrót do miasta
Dyniowy Dwór
34. [8 - G] Śmiały łowca
35. [9 - P] Wspólna walka
- na wojowniku
poziom 9 , mag oraz szaman
poziom 7
36. [9 - G] Farma pogrążona w chaosie
37. [9 - G] Zbierz narzędzia
38. [9 - G] Zbierz materiały
39. [9 - G] Oczyszczanie drogi
40. [9 - P] Pyszne niedźwiedzie łapy
41. [9 - P] Zagrożenie z lasu
42. [10 - G] Atak na Wielkiego Niedźwiedzia
43. [10 - G] Kandydat
44. [10 - G] Obowiązki
45. [10 - P] Początek treningu
46. [10 - P] Wydobycie rudy
47. [10 - P] Zbieranie ziół
48. [10 - P] Zbieranie skór
49. [10 - G] Zbiory
50. [10 - G] Kłopoty w zagrodzie
51. [11 - G] Desperacka prośba
52. [11 - G] Zagubiony szpieg
53. [12 - G] Ciężkie rany
54. [12 - P] Zagrożenie w zatoce
55. [12 - P] Błyszczące Łuski
56. [13 - P] Wódz ichtian
57. [13 - G] Sprawiedliwa kara
58. [13 - G] Uwolnij wieśniaków
59. [13 - G] Ukryty łowca
60. [14 - G] Usuń złoczyńców
61. [14 - G] Korzenie zła
- zadanie trudne
62. [14 - G] Zwrot
63. [14 - G] Niespokojne gobliny
64. [14 - G] Obóz zielonoskórych
65. [15 - G] Zbadaj obóz
66. [15 - P] Ranni najemnicy
67. [15 - G] Tajemnicze goblińskie manuskrypty
68. [15 - G] Część goblińskiego ołtarza
69. [16 - G] Niezrozumiały niepokój
70. [16 - G] Gobgolas
- walka z Wodzem Goblinów
71. [17 - G] Cisza po walce
72. [17 - G] Zmutowane rośliny
73. [17 - G] Ogary Otchłani
74. [18 - G] Źli szamani
75. [18 - G] Zapieczętuj teleport
76. [18 - G] Upadła bogini
-
zadanie z Boginią , dość poważnie trudne
77. [18 -C] Zdobądź kolejny kryształ
78. [18 - G] Alarm
79. [18 - G] Wojownik Lohranu
80. [18 - G] Kolejne zadania
81. [18 - G] Rozległy kontynent
- i w ten oto sposób , dostajemy się do Sawancji , na teren Starej Osady.
Zadania Codzienne
1. [ 5 - 20] Oczyść Mroczną Kopalnię z zagrożeń
2. [ 5 - 20] Odzyskaj ciemne krzemienie
3. [ 5 - 20] Odzyskaj kryształy
4. [ 5 - 20] Odzyskaj rudę żelaza
5. [ 5 - 20] Uszkodzony odłamek cienia
6. [ 5 - 20] Zabij demona rudy z osady Lohran
7. [ 5 - 20] Zadbaj o bezpieczęństwo Mrocznej Kopalni
8. [ 5 - 20] Zbierz dane geologiczne
Pościg
1. [20]
Goggas , Król Goblinów
-
Czempion do ubicia