*
"Wyspa Piratów"
Otrzymując zadanie
Ukryte Niebezpieczeństwo , w
Centrum Dowodzenia , na ziemiach Starożytnego Królestwa Rorazan , nasza podróż przenika przez Krainy do "Wzgórz Grzmiącego Kopyyta" w mieście Aren , później wędrując do Zatoki Tergothen w stronę Portu Lechif . Opuszczając
Kontynent Zandorya ,
Gildia Centrumnet musi skorzystać ze Statku , udając się na następny Kontynent
Gerador.
Starożytne Królestwo Rorazan > Wzgórza Grzmiącego Kopyta >
Zatoka Tergothen > Wyjący Fiord
1. [83] Ukryte Niebezpieczeństwo
- zadanie otrzymujemy w Starożytnym Królestwie Rorazan
2. [83] Ostrzeżenie Boskiego Posłańca
3. [83] Najlepszy Wybór
4. [83] Za Sterem
5. [83] Odcumować Piraci Ailica !
- podróż na Wyjący Fiord
Wyjący Fiord
6. [83] Ratunek Więźniów
7. [83] Ważna Sprawa
8. [83] Na Ratunek Willowi
9. [83] Mało , a w Porywach Do Zera
10. [83] Zagadkowa Wizyta
11. [83] Trzej Przywódcy
12. [83] Kulinarne Życie
- potrzebujemy 10 porcji mięsa z Dziobaków
13. [83] Lekarstwa Z Plaży
- 5 lekarstw zdobywamy koło morza
14. [83] Kultura Jedzenia
15. [83] Szukaj w Dolinie Tysiąca Kamiennych Oczu
16. [83] Strażnik Tajemnicy
- zadanie czasowe , musimy w 5 minut zdobyć "Futro z Tygrysim Wzorem" i dostarczyć
17. [83] Pierwsze Negocjacje
18. [83] Pewne Normy
19. [83] Pod Powierzchnią
20. [83] Spotkanie w Porcie Mulistego Sztormu
21. [84] W Służbie Przyjaźni
22. [84] Zwyczaje Piratów
23. [84] Wizyta w Doku
24. [84] Warunki Przekazania
25. [84] Trzecia Siła
- Will Kanches - "Flaga"
- Baba Jaga - "Pieczęć Ognia" - 20.5 , 69.9
- Zwinny Paluch - "Pieczęć Lodu" - 18.5 , 72.2
- Pięciopalczasty Duke - "Pieczęć Ziemi" - 26.6 , 72.7
26. [84] Uciekający Zdrajca
27. [84] Skrucha Zdrajcy
- ratujemy zdrajce z klatki
28. [84] Umknij Rekinom
- zdobywamy "Klucz do Klatki"
29. [84] Zagadkowe Widmowe Zioło
30. [84] Kontynuowanie Wyprawy
31. [85] Zaproszenie
32. [85] Tajemnica Synów Kidda
33. [85] Enigma
34. [85] Flaga Nowiu
35. [85] Karmazynowa Piratka
36. [85] Manewry Równoległe
- "Wioska Hulu"
37. [85] Rzeźbione Tabliczki Kamienne
38. [85] Totalne Bożyszcze
39. [85] Restauracja Artefaktów
40. [85] Kamień Ostrzegający
41. [85] Historia w Obrazach
42. [85] Po Zawiłych Ścieżkach
43. [85] Trzy Pieczęcie
44. [85] Pieczęć Południowego Wschodu
- "Skóra Bestii"
45. [85] Pieczęć Północy
- "Kości Bestii"
46. [85] Pieczęć Hulu
- "Duch Bestii"
47. [85] Miejsce Przywoływania
48. [85] Przywoływanie "Noviu"
49. [85] Ząb Noviu Księżyca
50. [85] Nieufność i Podejrzliwość
51. [86] Dalsze Postępowanie
52. [86] Do Trzeszczącego Wraku
- udajemy się do "Dżungli Hortek"
Dżungla Hortek
53. [86] Dojrzałe Wino
54. [86] Strażnik Grobu
55. [86] Respekt Przez Zmarłymi
56. [86] Wędrujące Zwłoki
57. [86] Zaraza Drzewna
58. [86] Yalitus Przywódczyni Wodnych Duchów
59. [86] Zwyrodniałe Wodne Duchy
60. [86] Życie Oddaje Kopa
61. [86] Strata Duchów
- walka z drzewem "Lagonem Złudnikiem"
62. [86] Czy naprawdę coś się zmieniło ?
63. [86] Możliwe dalsze wskazówki
- dla tych co odeszli , Koniec Sławy
Zabawa dopiero się zaczyna , za szybko nie ma co się rozpędzać
64. [86] Nie Poddawaj Się
65. [86] Trucizna Życia
- polowanie na Traszki
66. [86] Truciznę Zwalczaj Trucizną
67. [86] Bieg Rzeczy
68. [86] Dostęp do Informacji
- nie zależnie szukamy osób z Polem do Popisu
69. [86] Największa Traszka
- ubijamy 5 -ciu Kapłanów o dużej Mocy
70. [86] Skorzystaj z okazji
71. [86] Szkarłatna Analiza
72. [86] Jedno Prowadzi Do Drugiego
73. [87] Tęczowy Kamień
74. [87] Przywódca Plemienia Xabu
75. [87] Powrót Bohaterów
76. [87] Wartość Życia
77. [87] Klątwa , Święta Bestia , Strażnicy
78. [87] Święta Bestia Ziemi
- ciężka akcja z Papowaką
79. [87] Skarb Plemienia
80. [87] Przygnębiony Pan Figg
81. [87] Ludowe Metody Uzdrawiające
82. [87] Miejsce Pod Namioty
83. [87] Złożenie wizyty
84. [87] Interesujące Lekarstwo
- dosypując "Biały Proszek" do szklanki , wiedz , że ponosisz za to odpowiedzialność
85. [87] Przegonić Piratów Franko
86. [87] Leorden i Twierdza
87. [87] Rosół Dodający Sił
88. [87] Niebezpieczna Sytuacja
89. [87] Obrona Przed Insektami
90. [87] Słoneczny Amulet
91. [87] Spełnienie Życzenia
-
ileż to ja mam prosić ?
92. [87] Brak Śladu Po Małym Łowcy
93. [87] Uleczenie
94. [87] Zemsta Małego Łowcy
95. [87] Zemsta
- "Chuck"
- zadanie ciężkie , "Lewa Połowa Słońca"
96. [87] Konfiskata
- "Hank"
- zadanie ciężkie , "Prawa Połowa Słońca"
97. [87] Depcząc Po Piętach Purpurowej Korsarce
98. [87] Jądro Słoneczne
99. [87] Rozpryśnięte Słońce
100. [87] Szmat Czasu
101. [87] W Tym Czasie ...
102. [87] Dać Drapaka
103. [88] Brak Drogi Powrotnej
Niecka Salioca
Kolonia Osadników
104. [88] Zarówno otwarte jak i tajne dochodzenie
105. [88] Tajna Akcja
106. [88] Nie ma innej drogi.
107. [88] Dotąd i ani kroku dalej.
108. [88] Co za farsa !
109. [88] Nieszczęścia chodzą parami.
110. [88] Prawny Właściciel
-
Walka
111. [88] List Polecający Konsula
112. [88] Hojne Wynagrodzenie
113. [89] Znaleźć Źródło
114. [89] Podarte Dzienniki Okrętowe
115. [89]
Odbiór Notatek
116. [89]
Odbiór Notatek
117. [89] Czytanie w Przeszłości
118. [89] Gdzie się ukrywasz ?
119. [89] Rozluźniające Słowa
120. [89] Odkrycie w Lesie
121. [89] Nawiązanie Połączenia
122. [89] Mechanizm i Napis
123. [89] Wiekowy Sposób Myślenia
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.