facebook
^Back To Top

  • 1 Centrumnet Zaprasza
    Witamy w Serwisie Centrum Net , który zaoferuję jak największą ilość informacji i nowości związanych z naszym światem. Zapraszamy także na Forum Dyskusyjne, w którym będzie można prowadzić dyskusje na różne tematy, udzielać porad i ciekawych rozwiązań dotyczących naszych problemów ...
  • 2 Centrumnet Zaprasza
    Dołącz do nas
  • 3 Centrumnet Zaprasza
    Nie ufaj nikomu
  • 4 Witamy
    To tylko Iluzja
  • 5 Fakty
    A wszystko jest u nas

Zapraszamy

Centrumnet

  
  
  

Szperaj w Gildii

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Część 7 - "Wyspa Piratów"

Część 7 - "Wyspa Piratów" 8 lata 3 tygodni temu #105

  • Tester
  • Tester Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Zapraszamy
  • Posty: 62
  • Oklaski: 0
*
"Wyspa Piratów"

Otrzymując zadanie Ukryte Niebezpieczeństwo , w Centrum Dowodzenia , na ziemiach Starożytnego Królestwa Rorazan , nasza podróż przenika przez Krainy do "Wzgórz Grzmiącego Kopyyta" w mieście Aren , później wędrując do Zatoki Tergothen w stronę Portu Lechif . Opuszczając Kontynent Zandorya , Gildia Centrumnet musi skorzystać ze Statku , udając się na następny Kontynent Gerador.

Starożytne Królestwo Rorazan > Wzgórza Grzmiącego Kopyta >

Zatoka Tergothen > Wyjący Fiord

1. [83] Ukryte Niebezpieczeństwo

- zadanie otrzymujemy w Starożytnym Królestwie Rorazan

2. [83] Ostrzeżenie Boskiego Posłańca

3. [83] Najlepszy Wybór

4. [83] Za Sterem

5. [83] Odcumować Piraci Ailica !

- podróż na Wyjący Fiord

Wyjący Fiord

6. [83] Ratunek Więźniów

7. [83] Ważna Sprawa

8. [83] Na Ratunek Willowi

9. [83] Mało , a w Porywach Do Zera

10. [83] Zagadkowa Wizyta

11. [83] Trzej Przywódcy

12. [83] Kulinarne Życie

- potrzebujemy 10 porcji mięsa z Dziobaków

13. [83] Lekarstwa Z Plaży

- 5 lekarstw zdobywamy koło morza

14. [83] Kultura Jedzenia

15. [83] Szukaj w Dolinie Tysiąca Kamiennych Oczu

16. [83] Strażnik Tajemnicy

- zadanie czasowe , musimy w 5 minut zdobyć "Futro z Tygrysim Wzorem" i dostarczyć

17. [83] Pierwsze Negocjacje

18. [83] Pewne Normy

19. [83] Pod Powierzchnią

20. [83] Spotkanie w Porcie Mulistego Sztormu

21. [84] W Służbie Przyjaźni

22. [84] Zwyczaje Piratów

23. [84] Wizyta w Doku

24. [84] Warunki Przekazania

25. [84] Trzecia Siła

- Will Kanches - "Flaga"
- Baba Jaga - "Pieczęć Ognia" - 20.5 , 69.9
- Zwinny Paluch - "Pieczęć Lodu" - 18.5 , 72.2
- Pięciopalczasty Duke - "Pieczęć Ziemi" - 26.6 , 72.7

26. [84] Uciekający Zdrajca

27. [84] Skrucha Zdrajcy

- ratujemy zdrajce z klatki

28. [84] Umknij Rekinom

- zdobywamy "Klucz do Klatki"

29. [84] Zagadkowe Widmowe Zioło

30. [84] Kontynuowanie Wyprawy

31. [85] Zaproszenie

32. [85] Tajemnica Synów Kidda

33. [85] Enigma

34. [85] Flaga Nowiu

35. [85] Karmazynowa Piratka

36. [85] Manewry Równoległe

- "Wioska Hulu"

37. [85] Rzeźbione Tabliczki Kamienne

38. [85] Totalne Bożyszcze

39. [85] Restauracja Artefaktów

40. [85] Kamień Ostrzegający

41. [85] Historia w Obrazach

42. [85] Po Zawiłych Ścieżkach

43. [85] Trzy Pieczęcie

44. [85] Pieczęć Południowego Wschodu

- "Skóra Bestii"

45. [85] Pieczęć Północy

- "Kości Bestii"

46. [85] Pieczęć Hulu

- "Duch Bestii"

47. [85] Miejsce Przywoływania

48. [85] Przywoływanie "Noviu"

49. [85] Ząb Noviu Księżyca

50. [85] Nieufność i Podejrzliwość

51. [86] Dalsze Postępowanie

52. [86] Do Trzeszczącego Wraku

- udajemy się do "Dżungli Hortek"

Dżungla Hortek

53. [86] Dojrzałe Wino

54. [86] Strażnik Grobu

55. [86] Respekt Przez Zmarłymi

56. [86] Wędrujące Zwłoki

57. [86] Zaraza Drzewna

58. [86] Yalitus Przywódczyni Wodnych Duchów

59. [86] Zwyrodniałe Wodne Duchy

60. [86] Życie Oddaje Kopa

61. [86] Strata Duchów

- walka z drzewem "Lagonem Złudnikiem"

62. [86] Czy naprawdę coś się zmieniło ?

63. [86] Możliwe dalsze wskazówki

- dla tych co odeszli , Koniec Sławy :) Zabawa dopiero się zaczyna , za szybko nie ma co się rozpędzać :D

64. [86] Nie Poddawaj Się

65. [86] Trucizna Życia

- polowanie na Traszki

66. [86] Truciznę Zwalczaj Trucizną

67. [86] Bieg Rzeczy

68. [86] Dostęp do Informacji

- nie zależnie szukamy osób z Polem do Popisu :)

69. [86] Największa Traszka

- ubijamy 5 -ciu Kapłanów o dużej Mocy

70. [86] Skorzystaj z okazji

71. [86] Szkarłatna Analiza

72. [86] Jedno Prowadzi Do Drugiego

73. [87] Tęczowy Kamień

74. [87] Przywódca Plemienia Xabu

75. [87] Powrót Bohaterów

76. [87] Wartość Życia

77. [87] Klątwa , Święta Bestia , Strażnicy

78. [87] Święta Bestia Ziemi

- ciężka akcja z Papowaką

79. [87] Skarb Plemienia

80. [87] Przygnębiony Pan Figg

81. [87] Ludowe Metody Uzdrawiające

82. [87] Miejsce Pod Namioty

83. [87] Złożenie wizyty

84. [87] Interesujące Lekarstwo

- dosypując "Biały Proszek" do szklanki , wiedz , że ponosisz za to odpowiedzialność

85. [87] Przegonić Piratów Franko

86. [87] Leorden i Twierdza

87. [87] Rosół Dodający Sił

88. [87] Niebezpieczna Sytuacja

89. [87] Obrona Przed Insektami

90. [87] Słoneczny Amulet

91. [87] Spełnienie Życzenia

- ileż to ja mam prosić ? :)

92. [87] Brak Śladu Po Małym Łowcy

93. [87] Uleczenie

94. [87] Zemsta Małego Łowcy

95. [87] Zemsta

- "Chuck"
- zadanie ciężkie , "Lewa Połowa Słońca"

96. [87] Konfiskata

- "Hank"
- zadanie ciężkie , "Prawa Połowa Słońca"

97. [87] Depcząc Po Piętach Purpurowej Korsarce

98. [87] Jądro Słoneczne

99. [87] Rozpryśnięte Słońce

100. [87] Szmat Czasu

101. [87] W Tym Czasie ...

102. [87] Dać Drapaka

103. [88] Brak Drogi Powrotnej

Niecka Salioca

Kolonia Osadników

104. [88] Zarówno otwarte jak i tajne dochodzenie

105. [88] Tajna Akcja

106. [88] Nie ma innej drogi.

107. [88] Dotąd i ani kroku dalej.

108. [88] Co za farsa !

109. [88] Nieszczęścia chodzą parami.

110. [88] Prawny Właściciel

- Walka

111. [88] List Polecający Konsula

112. [88] Hojne Wynagrodzenie

113. [89] Znaleźć Źródło

114. [89] Podarte Dzienniki Okrętowe

115. [89] Odbiór Notatek

116. [89] Odbiór Notatek

117. [89] Czytanie w Przeszłości

118. [89] Gdzie się ukrywasz ?

119. [89] Rozluźniające Słowa

120. [89] Odkrycie w Lesie

121. [89] Nawiązanie Połączenia

122. [89] Mechanizm i Napis

123. [89] Wiekowy Sposób Myślenia

124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 5 miesiąc temu przez Tester.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.218 s.
Copyright © 2024 Najnowocześniejsze Centrum w Polsce. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.

Reklamy partnerów

Darmowy MMORPG
Copyright © 2013. Serwis Centrumnet  Rights Reserved.