Jesteś tutaj: Home Centrumnet - Runes of Magic Świat gry - Zadania Epickie Zadania Epickie Rozdział III Część 1 - Zrozpaczone Duchy
Witamy,
Gość
|
|
Zrozpaczone Duchy
Do rozpoczęcia tego łańcuszka nie są wymagane żadne inne misje, jedynym warunkiem jest odpowiedni poziom naszej postaci. Na 93 lvlu pojawi się skill " Wołanie o pomoc "- teleportuje nas do Daris w Varanas Poniższa lista zawiera informacje o położeniu npc rozpoczynających i kończących dane zadanie, opis warunków, które trzeba spełnić w celu jego ukończenia, informacje o ewentualnej nagrodzie rzeczowej oraz subiektywną ocenę poziomu trudności. Poziom trudności jest wskazywany przez odpowiedni kolor numeru zadania: zielony - zadanie nie wymaga walki z mobami, polega ono zazwyczaj na porozmawianiu z npc lub zebraniu przedmiotów w rejonie bez agresywnych mobów, pomarańczowy - podczas tego zadania czeka nas walka z mobami, nie stwarzają one jednak większego zagrożenia, zadanie polega zazwyczaj na zabiciu odpowiedniej liczby mobów, zebraniu z nich przedmiotów lub zebraniu/użyciu przedmiotów w rejonie z agresywnymi mobami. 1. [93] Oznaka Ciemności Rozpoczyna: Daris w Auli Klas Varanas Wymagania: Transport do Zamku Słonego Wiatru: Należy udać się do stojącego nieopodal npc Tabor Chanep. Teleportuje on nas na
Wybrzeże Rozpryskującej Rzeki
Kończy: Celina Wendersort w Porcie Odprysków Nagroda: Rękawice 2. Wizyta w Zamku Słonego Wiatru Rozpoczyna: Celina Wendersort w Porcie Odprysków Wymagania: Spotkaj się z Bodwinem: Należy udać się do Zamku Słonego Wiatru (po zaakceptowaniu tego zadania strażnicy nas przepuszczą) i przywitać się z npc Bodwin Daniels Kończy: Bodwin Daniels w Zamku Słonego Wiatru 3. Zebranie Rozpoczyna: Bodwin Daniels w Zamku Słonego Wiatru Wymagania: Porozmawiaj z wysłannikiem Przylądku Zmętnienia, z przedstawicielem Farmy Barta, z przedstawicielem Północnej Twierdzy i z przedstawicielem Posiadłości Crohn: czwórka wysłanników znajduje się obok pobliskich stołów. Kończy: Bodwin Daniels w Zamku Słonego Wiatru 4. Imperialni Zwiadowcy Rozpoczyna: Bodwin Daniels w Zamku Słonego Wiatru Wymagania: Zdobądź Protokół ze Spotkania: item wpada do plecaka od razu po zaakceptowaniu misji Kończy: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby Nagroda: Buty 5. Podejrzenia Rozpoczyna: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby Wymagania: brak Kończy: Philander Simon w Przylądku Zmętnienia Nagroda: 6. Brak Dostępu Rozpoczyna: Philander Simon w Przylądku Zmętnienia Wymagania: Zabij Nicponie Rozpryskującej Rzeki: Należy zabić 10 wymienionych mobów. Znajdują się one przed wejściem do Przylądku Zmętnienia. Kończy: Philander Simon w Przylądku Zmętnienia Nagroda: Naramienniki 7. Kryjówka Krogulca Rozpoczyna: Philander Simon w Przylądku Zmętnienia Wymagania: Znajdź Rykię: należy zagadać z wymienionym npc (28.9, 44.7). Kończy: Rykia na zewnątrz Mglistego Portu 8. Pęd Sokoła Rozpoczyna: Rykia na zewnątrz Mglistego Portu Wymagania: Zdobądź Przebranie za Mieszkańca Mglistego Portu: Należy wydropić 5 sztuk wymienionego przedmiotu z przechadzających się nieopodal Mieszkańców Mglistego Portu. Kończy: Rykia na zewnątrz Mglistego Portu Nagroda: Pierścień 9. Miasto Piratów Rozpoczyna: Przebrany Rykia na zewnątrz Mglistego Portu Wymagania: Spotkaj się z Rykią: Należy zabrać Przebranie za Mieszkańca Mglistego Portu z leżącego na ziemi Materiałowego Tobołka, ubrać je (dzięki temu moby w Mglistym Porcie nie będą nas atakowały) a następnie znaleźć (24.2, 38.2) i zagadać z npc Rykia. Kończy: Rykia w Mglistym Porcie 10. Przemyt Prochu Rozpoczyna: Przebrany Rykia w Mglistym Porcie Wymagania: Wysadzić Proch: Dostajemy 8 sztuk Saletry i za ich pomocą wysadzamy pobliskie Beczki z z Prochem. Uwaga - wybuchająca beczka zadaje obrażenia. Kończy: Rykia w Mglistym Porcie Nagroda: Zbroja 11. Szef Bandy Rozpoczyna: Rykia w Mglistym Porcie Wymagania: Zdobądź Dziennik Obozu z Prochem Strzelniczym: Przedmiot dropi z pobliskiego Gehara Gordy'ego. Kończy: Rykia w Mglistym Porcie Nagroda: Miecz, Topór albo Młot (bronie dwuręczne) Tytuł: Loty 12. Dokąd z Tym Prochem? Rozpoczyna: Rykia w Mglistym Porcie Wymagania: Przekaż Dziennik Obozu z Prochem Strzelniczym: Należy porozmawiać z npc Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby. Kończy: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby 13. [94] Farma Barta w Niebezpieczeństwie Rozpoczyna: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby Wymagania: brak Kończy: Emeli Westfarn na Farmie Barta 14. Plotki o Upadającym Państwie Rozpoczyna: Emeli Westfarn na Farmie Barta Wymagania: Rozejrzyj się trochę: Należy porozmawiać ze stojącym nieopodal Foleyem Lunderem. Kończy: Emeli Westfarn na Farmie Barta 15. Obcy Bohater Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta Wymagania: Spotkaj się z Chenneyem i Waderem: Należy porozmawiać z wymienionymi npc (69.1, 64.3), (69.5, 61.5). Kończy: Emeli Westfarn na Farmie Barta 16. Atak z Ukrycia Rozpoczyna: Emeli Westfarn na Farmie Barta Wymagania: Rozejrzyj się po tablicy ogłoszeń: Po podejściu do tablicy (64.2, 52.2) pojawia się Tajemniczy Agresor i atakuje nas. Zadanie zostaje zaliczone po jego zabiciu. Kończy: Emeli Westfarn na Farmie Barta Nagroda: Hełm (płytowy albo kolczy) 17. Oględziny Miejsca Przestępstwa Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta Wymagania: brak Kończy: Bodwin Daniels obok Tablicy Informacyjnej Farmy Barta 18. Nie Taki Zwykły Chłop Rozpoczyna: Bodwin Daniels obok Tablicy Informacyjnej Farmy Barta Wymagania: Zbierz Odzież Rolniczą na Przebranie i Stare Motyki: Wymienione przedmioty są porozrzucane po Farmie Barta. Należy zebrać po 5 sztuk każdej z nich. Kończy: Bodwin Daniels na Farmie Barta Nagroda: Hełm (skórzany albo ubranie) 19. Na Zebraniu Farmerów Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta Wymagania: Prawda o Zebraniu Farmerów: Należy Przebranie Farmerów (wpada do plecaka), a następnie udać się do pobliskiego budynku i porozmawiać z Bunnelem Wornorem. Rozpocznie się scenka, po zakończeniu której zadanie zostanie zaliczone. Kończy: Bodwin Daniels na Farmie Barta Nagroda: Tarcza albo Talizman Tytuł: Przebranie Robi Swoje 20. Posterunek przy Kredowej Przełęczy Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta Wymagania: brak Kończy: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy 21. Luki w Szeregach Rozpoczyna: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy Wymagania: Zabij Płetwobłotne Patrole i Płetwobłotnych Zaklinaczy Wody: Wymienione moby występują w rejonie Posterunku przy Kredowej Przełęczy. Należy zabić po 5 sztuk każdego rodzaju. Kończy: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy Nagroda: Peleryna (fizyczna) 22. Zakładnicy i Zasadzka Rozpoczyna: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy Wymagania: Ratuj Zakładników: Zakładnicy są przetrzymywani w klatkach na Posterunku przy Kredowej Przełęczy. Podczas uwalniania zostaniemy zaatakowani przez Płetwobłotnych Skrytobójców. Należy ich zabić aby zaliczyć zadanie. Kończy: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy Nagroda: Peleryna (magiczna) 23. Przedostanie się do Bagna Rozpoczyna: Bodwin Daniels przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy Wymagania: Zainstaluj Generatory Dymu: Należy przedostać się na Kredowe Bagno i zamontować tam 10 Generatorów Dymu w wyznaczonych Miejscach Instalacji. Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna 24. Wątpliwy Kierunek Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna Wymagania: Dalszy Przebieg po Aktywacji Pułapek: Należy porozmawiać z npc rozpoczynającym misję. Po krótkiej scence zadanie zostanie zaliczone. Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna Nagroda: Różdżka albo Kusza 25. Chaos i Nieład Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna Wymagania: Zabij Tajemniczy Instruktorzy i Tajemniczy Czarnoksiężnicy: Wymienione moby występują na Kredowym Bagnie od strony wybrzeża, należy zabić po 8 sztuk każdego rodzaju. Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna Nagroda: Pas (płytowy albo kolczy) 26. Na Lądzie i w Wodzie Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna Wymagania: Zniszcz Nawodne Respiratory: Urządzenia znajdują się na wybrzeżu, należy na 10 z nich kliknąć, by je zniszczyć. Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna 27. Błotny Ogień Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna Wymagania: Zniszcz Dokumenty: Przedmioty leżą w zabudowaniach na Kredowym Bagnie, należy kliknąć na 10 z nich, by je zniszczyć. Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna Nagroda: Pas (skórzany albo ubranie) Tytuł: Podpalacz 28. Dokąd poszedł Shabdoo? Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna Wymagania: brak Kończy: Bodwin Daniels na Farmie Barta 29. [95] Przekazana Wiedza Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta Wymagania: Zdobądź Receptury Kowalskie: Należy zebrać 10 Podejrzanych Liścików w Zagrodzie Północnej Wierzby Kończy: Bodwin Daniels nad Rozpryskującą Rzeką (na południe od Zagrody Północnej Wierzby) Nagroda: Spodnie (płytowe albo kolcze) 30. Do Północnej Twierdzy Rozpoczyna: Bodwin Daniels nad Rozpryskującą Rzeką (na południe od Zagrody Północnej Wierzby) Wymagania: Spotkaj się z komendantem dowodzącym Północną Twierdzą: Należy porozmawiać z npc Lorrn Williams w Północnej Twierdzy Kończy: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy 31. Tajemnica Wielkiego Nadzorcy Rozpoczyna: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy Wymagania: Pokonaj "Wielki Nadzorca" Tirktork: Wymienioną elitkę można spotkać w Rdzawych Górach. Zdobądź Dziennik Nadzorcy Koboldów: Przedmiot ten dropi z powyższej elitki. Kończy: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy Nagroda: Spodnie (skórzane albo ubranie) 32. Samotny Zwiadowca Rozpoczyna: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy Wymagania: Znajdź samotnego starego zwiadowcę George'a: Należy porozmawiać z npc Stary George w Rdzawych Górach.(24.9, 25.3) Kończy: Stary George w Rdzawych Górach 33. Znak Zwiadowcy Rozpoczyna: Stary George w Rdzawych Górach Wymagania: Zdobądź Długi Łuk Starego George'a: Łuk dropi z elitki Wściekły Dscharbas przebywającej kawałek na północny wschód od George'a. Kończy: Stary George w Rdzawych Górach Nagroda: Naszyjnik (fizyczny) 34. Zapowiada się Nieszczęście Rozpoczyna: Stary George w Rdzawych Górach Wymagania: Przekaż Lorrnowi pamiętnik nadzorcy: Należy porozmawiać z npc Lorrn Williams w Północnej Twierdzy. Kończy: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy 35. Podejrzenie Komendanta Rozpoczyna: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy Wymagania: Przekaż pamiętnik nadzorcy komendantowi: Należy porozmawiać z npc Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby Kończy: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby 36. Detektyw Soshaka Rozpoczyna: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby Wymagania: Przekaż tajny list jastrzębiowi Soshaka: Należy porozmawiać z npc Soshaka Robakoskrzydły, który znajduje się w obozie na południe od Palaryjskiej Wierzby. Kończy: Soshaka Robakoskrzydły na południe od Palaryjskiej Wierzby Nagroda: Naszyjnik (magiczny) Tytuł: Asystent Detektywa Mistrza 37. Praca za Zaufanie Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły na południe od Palaryjskiej Wierzby Wymagania: Zdobądź Worki na Zapasy: Należy wydropić 10 wymienionych przedmiotów z Dworskich Najemników znajdujących się w Palaryjskiej Wierzbie. Kończy: Soshaka Robakoskrzydły na południe od Palaryjskiej Wierzby Nagroda: Kolczyk (fizyczny) 38. Nieproszeni Goście na Zebraniu Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły na południe od Palaryjskiej Wierzby Wymagania: Udaj się do rezydencji Istye: Należy podejść do Soshaki Robakoskrzydłego znajdującego się na tyłach Posiadłości Crohn (do przejścia przez płot należy użyć leżącego przy nim Sprzętu do Wspinaczki). Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn Nagroda: Kolczyk (magiczny) 39. Sojusz Zła Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn Wymagania: Posłuchaj ustaleń z tajnego zebrania: Należy porozmawiać z npc rozpoczynającym misję, aby uruchomić krótką scenkę. Po jej zakończeniu zadanie zostanie zaliczone. Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn 40. Tajemnica Istye Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn Wymagania: Posłuchaj jeszcze o czym była mowa na tajnym zebraniu: Należy porozmawiać z npc rozpoczynającym misję, aby uruchomić krótką scenkę. Po jej zakończeniu zadanie zostanie zaliczone. Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn Nagroda: Miecz, Topór albo Młot (broń jednoręczna) 41. Nierzucająca się w Oczy Prawda Rozpoczyna:Należy porozmawiać z npc rozpoczynającym misję, aby uruchomić krótką scenkę. Po jej zakończeniu zadanie zostanie zaliczone. Wymagania: Zatrzyj Ślady: Ślady Pościgu są porozrzucane po Palaryjskiej Wierzbie, należy kliknąć na 6 z nich. Spotkaj się z Soshakiem Robakoskrzydłym: Należy podejść do wymienionego npc w Palaryjskiej Wierzbie (69.3, 30.6). Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie 42. Unikanie Strażników Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie Wymagania: Unikaj Strażników: Należy zabić 10 Skrytobójców lub Nekromantów Kruczej Gwardii. Spotkaj się z Soshaką: Należy podejść do wymienionego npc. Znajduje się on w jaskini pod ziemią, do której wejście znajduje się niedaleko miejsca rozpoczęcia misji. Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Tajnym Przejściu Posiadłości Crohn Nagroda: Sztylet, Laska albo Łuk 43. Cała Prawda Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Tajnym Przejściu Posiadłości Crohn Wymagania: Uciekaj z Tajnego Przejścia Posiadłości Crohn: Należy podejść do npc Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie (69.3, 30.6). Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie 44. Odkrycie Spisku Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie Wymagania: Przekaż komendantowi raport dochodzeniowy: Należy porozmawiać z npc Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby Kończy: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby 45. Powszechna Mobilizacja Rozpoczyna: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby Wymagania: Przekaż instrukcje komendantowi: Należy porozmawiać z npc Bodwin Daniels w Północnej Twierdzy. Kończy: Tocharis Rummond w Zamku Słonego Wiatru Tytuł: Bohater Państwowy 46. [96] Prośba Rodziny Shadis Rozpoczyna: Celina Wendersort w Zamku Słonego Wiatru (Wybrzeże Rozpryskującej Rzeki) Wymagania: Spotkaj się z przedstawicielem rodziny Shadis: należy porozmawiać ze stojącym nieopodal Pullineyem Lanzerem. Kończy: Pulliney Lanzer w Zamku Słonego Wiatru
Wzgórza Faristan
47. Zniknąć Bez Śladu Rozpoczyna: Pulliney Lanzer w Zamku Słonego Wiatru Wymagania: brak Kończy: Padulun Shadis w Duchowej Komorze (Wzgórza Farsitan) 48. Atak Armii Umarłych Rozpoczyna: Padulun Shadis w Duchowej Komorze Wymagania: Zabij Zagubieni Szkieletowi Żołnierze: moby te atakują obóz od strony Zapomnianych Bagien, należy zabić 12 z nich. Kończy: Padulun Shadis w Duchowej Komorze Nagroda: Hełm 49. Akcja Ratunkowa Rozpoczyna: Padulun Shadis w Duchowej Komorze Wymagania: brak Kończy: Akatai Shadis na Zapomnianych Bagnach Nagroda: Rękawice (płytowe albo kolcze) 50. Martwy Wybawca Rozpoczyna: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach (pojawia się chwilę po oddaniu poprzedniej misji) Wymagania: Daj Akataiemu Shadisowi wystarczającą ilość eliksiru leczniczego: należy zebrać 5 sztuk Eliksiru Leczniczego Oddziału Strażników z pobliskich zwłok, a następnie podać je Akataiemu Shadisowi (uwaga: nie każde zwłoki zawierają eliksir, a niektóre mogą nawet ożyć). Kończy: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach Nagroda: Rękawice (skórzane albo ubranie) 51. Ołtarz Władcy Rozpoczyna: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach Wymagania: Zdobądź Czaszki Duchów: należy zebrać 3 czaszki z Ołtarzy Duchów znajdujących się na Zapomnianych Bagnach. Aby pojawiła się opcja złupienia ołtarza, należy najpierw pokonać pilnujących go Zagubionych Magów Szkieletów. Kończy: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach Nagroda: Spodnie 52. Władca Duchów Zmarłych Rozpoczyna: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach Wymagania: Pokonaj Kenovę: należy przywołać przeciwnika używając czaszek na Kamieniu Grobowym znajdującym się w głębi Zapomnianych Bagien, a następnie pokonać go. Kończy: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach Nagroda: Sztylet, Laska albo Łuk Tytuł: Pogromca Duchów Zmarłych 53. Z Powrotem do Posiadłości Rozpoczyna: Akatai Shadis na Zapomnianych Bagnach Wymagania: brak Kończy: Akatai Shadis w Posiadłości Shadis 54. Zatarte Ślady Rozpoczyna: Akatai Shadis w Posiadłości Shadis Wymagania: Porozmawiaj z Akataiem: należy przeprowadzić rozmowę z npc rozpoczynającym zadanie. Kończy: Akatai Shadis w Posiadłości Shadis 55. Trzeba Ostrzec Krasnoludów Rozpoczyna: Akatai Shadis w Posiadłości Shadis Wymagania: brak Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor 56. Nadzwyczajna Klątwa Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor Wymagania: Zdobądź Klątwy Zagubionej: należy zebrać 10 sztuk wymienionych przedmiotów. Można je znaleźć u Żelaznoszczękich Grafitowych Szamanów na północny-zachód od Sandalor. Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor Nagroda: Naramienniki 57. Najazd Rozpoznawczy Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor Wymagania: Zbadaj Twierdzę Trolla: należy udać się przed wejście do Siedliska Trolli Madro (instancji), po dotarciu zostanie odtworzona scenka, po której zadanie zostanie zaliczone, a postać przeniesiona do npc kończącego misję. Kończy: Tajemniczy Starszy Mężczyzna przed Ostatnią Wolą Lorsena Nagroda: Zbroja 58. Tajemniczy Bohater Rozpoczyna: Tajemniczy Starszy Mężczyzna przed Ostatnią Wolą Lorsena Wymagania: Zdobądź Informacje: trzy wymagania, które można zaliczyć poprzez rozmowę z Tajemniczym Starszym Mężczyzną. Kończy: Tajemniczy Starszy Mężczyzna przed Ostatnią Wolą Lorsena Nagroda: Pas (płytowy albo kolczy) Tytuł: Zawisnąć na włosku 59. Fragmeny Talizmanu Rozpoczyna: Welor Akson przed Ostatnią Wolą Lorsena Wymagania: Przekaż Gyetorowi fragmenty miecza: należy porozmawiać z Gyetorem w Sandalor Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor Nagroda: Pas (skórzany albo ubranie) 60. Kowal z Mieczem Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor Wymagania: brak Kończy: 61. Kopalnie Szaleńców Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandhor Wymagania:brak Kończy: Gyetor Żelazna Broda przed Bezdennnymi Kopalniami 62. Syn Kughara Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda przed Bezdennnymi Kopalniami Wymagania: Znajdź syna Kughara: należy udać się do Bezdennych Kopalń, odnaleźć Mothomana Ogniste Kowadło (zejść na dno, wejść lewym wejściem i podążać przed siebie główną drogą) i porozmawiać z nim. Kończy: Mothoman Ogniste Kowadło w Bezdennych Kopalniach 63. Ucieczka z Kopalni Rozpoczyna: Mothoman Ogniste Kowadło w Bezdennych Kopalniach Wymagania: Wyprowadź syna Kughara: po rozmowie z npc zlecającym misję zmienia się on w Zwolennika i zaczyna za nami podążać. Neleży doprowadzić go do wyjścia z terenów kopalń i przy tym nie zgubić (jeśli zbyt oddalimy się od npc, to ten znika i trzeba rozpocząć podróż od początku). Kończy: Gyetor Żelazna Broda przed Bezdennnymi Kopalniami Nagroda: Naszyjnik (fizyczny) 64. Ojciec i Syn Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda przed Bezdennnymi Kopalniami Wymagania: Zaprowadź syna Kughara do ojca: należy udać się do Sandhor i porozmawiać z Kugharem Ogniste Kowadło. Kończy: Kughar Ogniste Kowadło Nagroda: Naszyjnik (magiczny) Tytuł: Ból Kughara 65. [97] Zdecydowane Postępowanie Rozpoczyna: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor Wymagania: Zbierz Stal Orkus: należy zebrać 10 jednostek Stali Orkus w Bezdennych Kopalniach. Kończy: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor Nagroda: Peleryna 66. Rodzina Akson Rozpoczyna: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor Wymagania: Porozmawiaj z Larosem Aksonem: należy porozmawiać z wymienionym npc w Posiadłości Akson. Kończy: Laros Akson w Posiadłości Akson Nagroda: Pierścień 67. Wizyta u Mistrza Maga Rozpoczyna: Laros Akson w Posiadłości Akson Wymagania: brak Kończy: Pritschi Akson obok Zapory Mularan (na wschód od Twierdzy Heroika) 68. Demoniczni Żołnierze za Murem Rozpoczyna: Pritschi Akson obok Zapory Mularan (na wschód od Twierdzy Heroika) Wymagania: Zabij Bawagos: wymieniony mob elitarny powinien w pobliżu walczyć z przyjaznymi npc. Kończy: Pritschi Akson obok Zapory Mularan (na wschód od Twierdzy Heroika) Nagroda: Miecz, Topór albo Młot (dwuręczne) 69. Każdemu z Osobna Rozpoczyna: Pritschi Akson obok Zapory Mularan (na wschód od Twierdzy Heroika) Wymagania: brak Kończy: Laros Akson w Posiadłości Akson 70. Po Trochu Rozpoczyna: Laros Akson w Posiadłości Akson Wymagania: Zdobądź runa Fuzji: przedmiot wpada do plecaka od razu po zaakceptowaniu zadania. Kończy: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor Nagroda: Kolczyk Tytuł: Należy wypełnić misję 71. Trzeci i Ostatni Materiał Rozpoczyna: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor Wymagania: Zdobądź Woda Runiczna: należy zebrać trochę Wody Runicznej z Górskiej Świątyni. Niestety odpowiednio czyste źródło jest położone zbyt wysoko by można było się tam wspiąć, dlatego należy szukać pomocy u znajdującego się nieopodal Barona Gelsora (48.6, 70.7). Kończy: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor Nagroda: Buty (skórzane albo ubranie) 72. Jaskinia Demonicznych Duchów Rozpoczyna: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor Wymagania: brak Kończy: Gyetor Żelazna Broda przed wejściem do Jaskini Potępionych Nagroda: Buty (płytowe albo kolcze) 73. Tragedia Rozpoczyna: Uden Żelazne Czoło przed wejściem do Jaskini Potępionych Wymagania: Znajdź Siłę Fanasa: należy udać się wgłąb Jaskini Potępionych. Zadanie zostanie zaliczone po dotarciu do Ducha Zorgalina. Kończy: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych 74. Duch Umarłych Bohaterów Rozpoczyna: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych Wymagania: Porozmawiaj z Duchem Zorgalina: należy przeprowadzić rozmowę z npc zlecającym misję. Kończy: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych 75. Pradawny Strach Rozpoczyna: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych Wymagania: Pokonaj Pradawny Strach: wymienionego moba elitarnego można aktywować poprzez podniesienie Mocy Fanasa. Po jego pokonaniu zadanie zostaje zaliczone. Kończy: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych Nagroda: Talizman albo Tarcza 76. Topór-Talizman Rozpoczyna: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych Wymagania: Przekaż talizman Gyetorowi Żelazna Broda: należy porozmawiać z wymienionym npc przed wejściem do Jaskini Potępionych. Kończy: Gyetor Żelazna Broda przed wejściem do Jaskini Potępionych 77. Bohaterska Ofiara Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda przed wejściem do Jaskini Potępionych Wymagania: Spytaj Kughara, na jakim etapie jest ze swoimi pracami kowalskimi: należy porozmawiać z wymienionym npc w Sandhor i obejrzeć scenkę. Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandhor Nagroda: Miecz, Topór albo Młot (jednoręczne) 78. Włócznia-Talizman Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandhor Wymagania: Przekaż Larosowi Aksonowi Filar Fanasa: należy porozmawiać z wymienionym npc w Posiadłości Akson Kończy: Laros Akson w Posiadłości Akson 79. Rodzina Akson Przyłącza Się Do Walki Rozpoczyna: Laros Akson w Posiadłości Akson Wymagania: brak Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor 80. Ogłoszono Przymierze Rozpoczyna: Akatai Shadis w Sandalor Wymagania: Weź udział w spotkaniu przymierza: należy obejrzeć scenkę aktywowaną poprzez rozmowę z Akataiem Shadisem. Kończy: Akatai Shadis w Sandalor Nagroda: Różdżka albo Kusza Tytuł: W jedności siła! |
Ostatnio zmieniany: 7 lata 11 miesiąc temu przez Tester.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
|
Designed by www.DiabloDesign.eu.