facebook
^Back To Top

  • 1 Centrumnet Zaprasza
    Witamy w Serwisie Centrum Net , który zaoferuję jak największą ilość informacji i nowości związanych z naszym światem. Zapraszamy także na Forum Dyskusyjne, w którym będzie można prowadzić dyskusje na różne tematy, udzielać porad i ciekawych rozwiązań dotyczących naszych problemów ...
  • 2 Centrumnet Zaprasza
    Dołącz do nas
  • 3 Centrumnet Zaprasza
    Nie ufaj nikomu
  • 4 Witamy
    To tylko Iluzja
  • 5 Fakty
    A wszystko jest u nas

Zapraszamy

Centrumnet

  
  
  

Szperaj w Gildii

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Sekretny klucz Zapamiętaj mnie

TEMAT: Część 1 - Zrozpaczone Duchy

Część 1 - Zrozpaczone Duchy 3 lata 5 miesiąc temu #97

  • Tester
  • Tester Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Zapraszamy
  • Posty: 62
  • Oklaski: 0
Zrozpaczone Duchy



Do rozpoczęcia tego łańcuszka nie są wymagane żadne inne misje, jedynym warunkiem jest odpowiedni poziom naszej postaci.

Na 93 lvlu pojawi się skill " Wołanie o pomoc "- teleportuje nas do Daris w Varanas

Poniższa lista zawiera informacje o położeniu npc rozpoczynających i kończących dane zadanie, opis warunków, które trzeba spełnić w celu jego ukończenia, informacje o ewentualnej nagrodzie rzeczowej oraz subiektywną ocenę poziomu trudności.

Poziom trudności jest wskazywany przez odpowiedni kolor numeru zadania:

zielony - zadanie nie wymaga walki z mobami, polega ono zazwyczaj na porozmawianiu z npc lub zebraniu przedmiotów w rejonie bez agresywnych mobów,
pomarańczowy - podczas tego zadania czeka nas walka z mobami, nie stwarzają one jednak większego zagrożenia, zadanie polega zazwyczaj na zabiciu odpowiedniej liczby mobów, zebraniu z nich przedmiotów lub zebraniu/użyciu przedmiotów w rejonie z agresywnymi mobami.



1. [93] Oznaka Ciemności
Rozpoczyna: Daris w Auli Klas Varanas
Wymagania:

Transport do Zamku Słonego Wiatru: Należy udać się do stojącego nieopodal npc Tabor Chanep. Teleportuje on nas na

Wybrzeże Rozpryskującej Rzeki

Kończy: Celina Wendersort w Porcie Odprysków
Nagroda: Rękawice

2. Wizyta w Zamku Słonego Wiatru
Rozpoczyna: Celina Wendersort w Porcie Odprysków
Wymagania:

Spotkaj się z Bodwinem: Należy udać się do Zamku Słonego Wiatru (po zaakceptowaniu tego zadania strażnicy nas przepuszczą) i przywitać się z npc Bodwin Daniels

Kończy: Bodwin Daniels w Zamku Słonego Wiatru

3. Zebranie
Rozpoczyna: Bodwin Daniels w Zamku Słonego Wiatru
Wymagania:

Porozmawiaj z wysłannikiem Przylądku Zmętnienia, z przedstawicielem Farmy Barta, z przedstawicielem Północnej Twierdzy i z przedstawicielem Posiadłości Crohn: czwórka wysłanników znajduje się obok pobliskich stołów.

Kończy: Bodwin Daniels w Zamku Słonego Wiatru

4. Imperialni Zwiadowcy
Rozpoczyna: Bodwin Daniels w Zamku Słonego Wiatru
Wymagania:

Zdobądź Protokół ze Spotkania: item wpada do plecaka od razu po zaakceptowaniu misji

Kończy: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby
Nagroda: Buty

5. Podejrzenia
Rozpoczyna: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby
Wymagania: brak
Kończy: Philander Simon w Przylądku Zmętnienia
Nagroda:

6. Brak Dostępu
Rozpoczyna: Philander Simon w Przylądku Zmętnienia
Wymagania:

Zabij Nicponie Rozpryskującej Rzeki: Należy zabić 10 wymienionych mobów. Znajdują się one przed wejściem do Przylądku Zmętnienia.

Kończy: Philander Simon w Przylądku Zmętnienia
Nagroda: Naramienniki

7. Kryjówka Krogulca
Rozpoczyna: Philander Simon w Przylądku Zmętnienia
Wymagania:

Znajdź Rykię: należy zagadać z wymienionym npc (28.9, 44.7).

Kończy: Rykia na zewnątrz Mglistego Portu

8. Pęd Sokoła
Rozpoczyna: Rykia na zewnątrz Mglistego Portu
Wymagania:

Zdobądź Przebranie za Mieszkańca Mglistego Portu: Należy wydropić 5 sztuk wymienionego przedmiotu z przechadzających się nieopodal Mieszkańców Mglistego Portu.

Kończy: Rykia na zewnątrz Mglistego Portu
Nagroda: Pierścień

9. Miasto Piratów
Rozpoczyna: Przebrany Rykia na zewnątrz Mglistego Portu
Wymagania:

Spotkaj się z Rykią: Należy zabrać Przebranie za Mieszkańca Mglistego Portu z leżącego na ziemi Materiałowego Tobołka, ubrać je (dzięki temu moby w Mglistym Porcie nie będą nas atakowały) a następnie znaleźć (24.2, 38.2) i zagadać z npc Rykia.

Kończy: Rykia w Mglistym Porcie

10. Przemyt Prochu
Rozpoczyna: Przebrany Rykia w Mglistym Porcie
Wymagania:

Wysadzić Proch: Dostajemy 8 sztuk Saletry i za ich pomocą wysadzamy pobliskie Beczki z z Prochem. Uwaga - wybuchająca beczka zadaje obrażenia.

Kończy: Rykia w Mglistym Porcie
Nagroda: Zbroja

11. Szef Bandy
Rozpoczyna: Rykia w Mglistym Porcie
Wymagania:

Zdobądź Dziennik Obozu z Prochem Strzelniczym: Przedmiot dropi z pobliskiego Gehara Gordy'ego.

Kończy: Rykia w Mglistym Porcie
Nagroda: Miecz, Topór albo Młot (bronie dwuręczne)
Tytuł: Loty

12. Dokąd z Tym Prochem?
Rozpoczyna: Rykia w Mglistym Porcie
Wymagania:

Przekaż Dziennik Obozu z Prochem Strzelniczym: Należy porozmawiać z npc Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby.

Kończy: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby


13. [94] Farma Barta w Niebezpieczeństwie
Rozpoczyna: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby
Wymagania: brak
Kończy: Emeli Westfarn na Farmie Barta

14. Plotki o Upadającym Państwie
Rozpoczyna: Emeli Westfarn na Farmie Barta
Wymagania:

Rozejrzyj się trochę: Należy porozmawiać ze stojącym nieopodal Foleyem Lunderem.

Kończy: Emeli Westfarn na Farmie Barta

15. Obcy Bohater
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta
Wymagania:

Spotkaj się z Chenneyem i Waderem: Należy porozmawiać z wymienionymi npc (69.1, 64.3), (69.5, 61.5).

Kończy: Emeli Westfarn na Farmie Barta

16. Atak z Ukrycia
Rozpoczyna: Emeli Westfarn na Farmie Barta
Wymagania:

Rozejrzyj się po tablicy ogłoszeń: Po podejściu do tablicy (64.2, 52.2) pojawia się Tajemniczy Agresor i atakuje nas. Zadanie zostaje zaliczone po jego zabiciu.

Kończy: Emeli Westfarn na Farmie Barta
Nagroda: Hełm (płytowy albo kolczy)

17. Oględziny Miejsca Przestępstwa
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta
Wymagania: brak
Kończy: Bodwin Daniels obok Tablicy Informacyjnej Farmy Barta

18. Nie Taki Zwykły Chłop
Rozpoczyna: Bodwin Daniels obok Tablicy Informacyjnej Farmy Barta
Wymagania:

Zbierz Odzież Rolniczą na Przebranie i Stare Motyki: Wymienione przedmioty są porozrzucane po Farmie Barta. Należy zebrać po 5 sztuk każdej z nich.

Kończy: Bodwin Daniels na Farmie Barta
Nagroda: Hełm (skórzany albo ubranie)

19. Na Zebraniu Farmerów
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta
Wymagania:

Prawda o Zebraniu Farmerów: Należy Przebranie Farmerów (wpada do plecaka), a następnie udać się do pobliskiego budynku i porozmawiać z Bunnelem Wornorem. Rozpocznie się scenka, po zakończeniu której zadanie zostanie zaliczone.

Kończy: Bodwin Daniels na Farmie Barta
Nagroda: Tarcza albo Talizman
Tytuł: Przebranie Robi Swoje

20. Posterunek przy Kredowej Przełęczy
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta
Wymagania: brak
Kończy: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy

21. Luki w Szeregach
Rozpoczyna: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy
Wymagania:

Zabij Płetwobłotne Patrole i Płetwobłotnych Zaklinaczy Wody: Wymienione moby występują w rejonie Posterunku przy Kredowej Przełęczy. Należy zabić po 5 sztuk każdego rodzaju.

Kończy: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy
Nagroda: Peleryna (fizyczna)

22. Zakładnicy i Zasadzka
Rozpoczyna: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy
Wymagania:

Ratuj Zakładników: Zakładnicy są przetrzymywani w klatkach na Posterunku przy Kredowej Przełęczy. Podczas uwalniania zostaniemy zaatakowani przez Płetwobłotnych Skrytobójców. Należy ich zabić aby zaliczyć zadanie.

Kończy: Cheney Baedbeker przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy
Nagroda: Peleryna (magiczna)


23. Przedostanie się do Bagna
Rozpoczyna: Bodwin Daniels przed Posterunkiem przy Kredowej Przełęczy
Wymagania:

Zainstaluj Generatory Dymu: Należy przedostać się na Kredowe Bagno i zamontować tam 10 Generatorów Dymu w wyznaczonych Miejscach Instalacji.

Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna

24. Wątpliwy Kierunek
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna
Wymagania:

Dalszy Przebieg po Aktywacji Pułapek: Należy porozmawiać z npc rozpoczynającym misję. Po krótkiej scence zadanie zostanie zaliczone.

Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna
Nagroda: Różdżka albo Kusza

25. Chaos i Nieład
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna
Wymagania:

Zabij Tajemniczy Instruktorzy i Tajemniczy Czarnoksiężnicy: Wymienione moby występują na Kredowym Bagnie od strony wybrzeża, należy zabić po 8 sztuk każdego rodzaju.

Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna
Nagroda: Pas (płytowy albo kolczy)

26. Na Lądzie i w Wodzie
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna
Wymagania:

Zniszcz Nawodne Respiratory: Urządzenia znajdują się na wybrzeżu, należy na 10 z nich kliknąć, by je zniszczyć.

Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna

27. Błotny Ogień
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna
Wymagania:

Zniszcz Dokumenty: Przedmioty leżą w zabudowaniach na Kredowym Bagnie, należy kliknąć na 10 z nich, by je zniszczyć.

Kończy: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna
Nagroda: Pas (skórzany albo ubranie)
Tytuł: Podpalacz

28. Dokąd poszedł Shabdoo?
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na wybrzeżu obok Kredowego Bagna
Wymagania: brak
Kończy: Bodwin Daniels na Farmie Barta


29. [95] Przekazana Wiedza
Rozpoczyna: Bodwin Daniels na Farmie Barta
Wymagania:

Zdobądź Receptury Kowalskie: Należy zebrać 10 Podejrzanych Liścików w Zagrodzie Północnej Wierzby

Kończy: Bodwin Daniels nad Rozpryskującą Rzeką (na południe od Zagrody Północnej Wierzby)
Nagroda: Spodnie (płytowe albo kolcze)

30. Do Północnej Twierdzy
Rozpoczyna: Bodwin Daniels nad Rozpryskującą Rzeką (na południe od Zagrody Północnej Wierzby)
Wymagania:

Spotkaj się z komendantem dowodzącym Północną Twierdzą: Należy porozmawiać z npc Lorrn Williams w Północnej Twierdzy

Kończy: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy

31. Tajemnica Wielkiego Nadzorcy
Rozpoczyna: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy
Wymagania:

Pokonaj "Wielki Nadzorca" Tirktork: Wymienioną elitkę można spotkać w Rdzawych Górach.
Zdobądź Dziennik Nadzorcy Koboldów: Przedmiot ten dropi z powyższej elitki.

Kończy: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy
Nagroda: Spodnie (skórzane albo ubranie)

32. Samotny Zwiadowca
Rozpoczyna: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy
Wymagania:

Znajdź samotnego starego zwiadowcę George'a: Należy porozmawiać z npc Stary George w Rdzawych Górach.(24.9, 25.3)

Kończy: Stary George w Rdzawych Górach

33. Znak Zwiadowcy
Rozpoczyna: Stary George w Rdzawych Górach
Wymagania:

Zdobądź Długi Łuk Starego George'a: Łuk dropi z elitki Wściekły Dscharbas przebywającej kawałek na północny wschód od George'a.

Kończy: Stary George w Rdzawych Górach
Nagroda: Naszyjnik (fizyczny)

34. Zapowiada się Nieszczęście
Rozpoczyna: Stary George w Rdzawych Górach
Wymagania:

Przekaż Lorrnowi pamiętnik nadzorcy: Należy porozmawiać z npc Lorrn Williams w Północnej Twierdzy.

Kończy: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy

35. Podejrzenie Komendanta
Rozpoczyna: Lorrn Williams w Północnej Twierdzy
Wymagania:

Przekaż pamiętnik nadzorcy komendantowi: Należy porozmawiać z npc Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby

Kończy: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby

36. Detektyw Soshaka
Rozpoczyna: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby
Wymagania:

Przekaż tajny list jastrzębiowi Soshaka: Należy porozmawiać z npc Soshaka Robakoskrzydły, który znajduje się w obozie na południe od Palaryjskiej Wierzby.

Kończy: Soshaka Robakoskrzydły na południe od Palaryjskiej Wierzby
Nagroda: Naszyjnik (magiczny)
Tytuł: Asystent Detektywa Mistrza

37. Praca za Zaufanie
Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły na południe od Palaryjskiej Wierzby
Wymagania:

Zdobądź Worki na Zapasy: Należy wydropić 10 wymienionych przedmiotów z Dworskich Najemników znajdujących się w Palaryjskiej Wierzbie.

Kończy: Soshaka Robakoskrzydły na południe od Palaryjskiej Wierzby
Nagroda: Kolczyk (fizyczny)

38. Nieproszeni Goście na Zebraniu
Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły na południe od Palaryjskiej Wierzby
Wymagania:

Udaj się do rezydencji Istye: Należy podejść do Soshaki Robakoskrzydłego znajdującego się na tyłach Posiadłości Crohn (do przejścia przez płot należy użyć leżącego przy nim Sprzętu do Wspinaczki).

Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn
Nagroda: Kolczyk (magiczny)

39. Sojusz Zła
Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn
Wymagania:

Posłuchaj ustaleń z tajnego zebrania: Należy porozmawiać z npc rozpoczynającym misję, aby uruchomić krótką scenkę. Po jej zakończeniu zadanie zostanie zaliczone.

Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn

40. Tajemnica Istye
Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn
Wymagania:

Posłuchaj jeszcze o czym była mowa na tajnym zebraniu: Należy porozmawiać z npc rozpoczynającym misję, aby uruchomić krótką scenkę. Po jej zakończeniu zadanie zostanie zaliczone.

Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Posiadłości Crohn
Nagroda: Miecz, Topór albo Młot (broń jednoręczna)

41. Nierzucająca się w Oczy Prawda
Rozpoczyna:Należy porozmawiać z npc rozpoczynającym misję, aby uruchomić krótką scenkę. Po jej zakończeniu zadanie zostanie zaliczone.
Wymagania:

Zatrzyj Ślady: Ślady Pościgu są porozrzucane po Palaryjskiej Wierzbie, należy kliknąć na 6 z nich.
Spotkaj się z Soshakiem Robakoskrzydłym: Należy podejść do wymienionego npc w Palaryjskiej Wierzbie (69.3, 30.6).

Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie


42. Unikanie Strażników
Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie
Wymagania:

Unikaj Strażników: Należy zabić 10 Skrytobójców lub Nekromantów Kruczej Gwardii.
Spotkaj się z Soshaką: Należy podejść do wymienionego npc. Znajduje się on w jaskini pod ziemią, do której wejście znajduje się niedaleko miejsca rozpoczęcia misji.

Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Tajnym Przejściu Posiadłości Crohn
Nagroda: Sztylet, Laska albo Łuk

43. Cała Prawda
Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Tajnym Przejściu Posiadłości Crohn
Wymagania:

Uciekaj z Tajnego Przejścia Posiadłości Crohn: Należy podejść do npc Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie (69.3, 30.6).

Kończy: Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie

44. Odkrycie Spisku
Rozpoczyna: Soshaka Robakoskrzydły w Palaryjskiej Wierzbie
Wymagania:

Przekaż komendantowi raport dochodzeniowy: Należy porozmawiać z npc Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby

Kończy: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby

45. Powszechna Mobilizacja
Rozpoczyna: Tocharis Rummond w Zagrodzie Południowej Wierzby
Wymagania:

Przekaż instrukcje komendantowi: Należy porozmawiać z npc Bodwin Daniels w Północnej Twierdzy.

Kończy: Tocharis Rummond w Zamku Słonego Wiatru
Tytuł: Bohater Państwowy


46. [96] Prośba Rodziny Shadis
Rozpoczyna: Celina Wendersort w Zamku Słonego Wiatru (Wybrzeże Rozpryskującej Rzeki)
Wymagania:

Spotkaj się z przedstawicielem rodziny Shadis: należy porozmawiać ze stojącym nieopodal Pullineyem Lanzerem.

Kończy: Pulliney Lanzer w Zamku Słonego Wiatru

Wzgórza Faristan

47. Zniknąć Bez Śladu
Rozpoczyna: Pulliney Lanzer w Zamku Słonego Wiatru
Wymagania: brak
Kończy: Padulun Shadis w Duchowej Komorze (Wzgórza Farsitan)

48. Atak Armii Umarłych
Rozpoczyna: Padulun Shadis w Duchowej Komorze
Wymagania:

Zabij Zagubieni Szkieletowi Żołnierze: moby te atakują obóz od strony Zapomnianych Bagien, należy zabić 12 z nich.

Kończy: Padulun Shadis w Duchowej Komorze
Nagroda: Hełm

49. Akcja Ratunkowa
Rozpoczyna: Padulun Shadis w Duchowej Komorze
Wymagania: brak
Kończy: Akatai Shadis na Zapomnianych Bagnach
Nagroda: Rękawice (płytowe albo kolcze)

50. Martwy Wybawca
Rozpoczyna: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach (pojawia się chwilę po oddaniu poprzedniej misji)
Wymagania:

Daj Akataiemu Shadisowi wystarczającą ilość eliksiru leczniczego: należy zebrać 5 sztuk Eliksiru Leczniczego Oddziału Strażników z pobliskich zwłok, a następnie podać je Akataiemu Shadisowi (uwaga: nie każde zwłoki zawierają eliksir, a niektóre mogą nawet ożyć).

Kończy: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach
Nagroda: Rękawice (skórzane albo ubranie)

51. Ołtarz Władcy
Rozpoczyna: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach
Wymagania:

Zdobądź Czaszki Duchów: należy zebrać 3 czaszki z Ołtarzy Duchów znajdujących się na Zapomnianych Bagnach. Aby pojawiła się opcja złupienia ołtarza, należy najpierw pokonać pilnujących go Zagubionych Magów Szkieletów.

Kończy: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach
Nagroda: Spodnie

52. Władca Duchów Zmarłych
Rozpoczyna: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach
Wymagania:

Pokonaj Kenovę: należy przywołać przeciwnika używając czaszek na Kamieniu Grobowym znajdującym się w głębi Zapomnianych Bagien, a następnie pokonać go.

Kończy: Baron Gelsor na Zapomnianych Bagnach
Nagroda: Sztylet, Laska albo Łuk
Tytuł: Pogromca Duchów Zmarłych

53. Z Powrotem do Posiadłości
Rozpoczyna: Akatai Shadis na Zapomnianych Bagnach
Wymagania: brak
Kończy: Akatai Shadis w Posiadłości Shadis

54. Zatarte Ślady
Rozpoczyna: Akatai Shadis w Posiadłości Shadis
Wymagania:

Porozmawiaj z Akataiem: należy przeprowadzić rozmowę z npc rozpoczynającym zadanie.

Kończy: Akatai Shadis w Posiadłości Shadis

55. Trzeba Ostrzec Krasnoludów
Rozpoczyna: Akatai Shadis w Posiadłości Shadis
Wymagania: brak
Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor

56. Nadzwyczajna Klątwa
Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor
Wymagania:

Zdobądź Klątwy Zagubionej: należy zebrać 10 sztuk wymienionych przedmiotów. Można je znaleźć u Żelaznoszczękich Grafitowych Szamanów na północny-zachód od Sandalor.

Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor
Nagroda: Naramienniki

57. Najazd Rozpoznawczy
Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor
Wymagania:

Zbadaj Twierdzę Trolla: należy udać się przed wejście do Siedliska Trolli Madro (instancji), po dotarciu zostanie odtworzona scenka, po której zadanie zostanie zaliczone, a postać przeniesiona do npc kończącego misję.

Kończy: Tajemniczy Starszy Mężczyzna przed Ostatnią Wolą Lorsena
Nagroda: Zbroja

58. Tajemniczy Bohater
Rozpoczyna: Tajemniczy Starszy Mężczyzna przed Ostatnią Wolą Lorsena
Wymagania:

Zdobądź Informacje: trzy wymagania, które można zaliczyć poprzez rozmowę z Tajemniczym Starszym Mężczyzną.

Kończy: Tajemniczy Starszy Mężczyzna przed Ostatnią Wolą Lorsena
Nagroda: Pas (płytowy albo kolczy)
Tytuł: Zawisnąć na włosku

59. Fragmeny Talizmanu
Rozpoczyna: Welor Akson przed Ostatnią Wolą Lorsena
Wymagania:

Przekaż Gyetorowi fragmenty miecza: należy porozmawiać z Gyetorem w Sandalor

Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor
Nagroda: Pas (skórzany albo ubranie)

60. Kowal z Mieczem
Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor
Wymagania: brak
Kończy:

61. Kopalnie Szaleńców
Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandhor
Wymagania:brak
Kończy: Gyetor Żelazna Broda przed Bezdennnymi Kopalniami

62. Syn Kughara
Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda przed Bezdennnymi Kopalniami
Wymagania:

Znajdź syna Kughara: należy udać się do Bezdennych Kopalń, odnaleźć Mothomana Ogniste Kowadło (zejść na dno, wejść lewym wejściem i podążać przed siebie główną drogą) i porozmawiać z nim.

Kończy: Mothoman Ogniste Kowadło w Bezdennych Kopalniach

63. Ucieczka z Kopalni
Rozpoczyna: Mothoman Ogniste Kowadło w Bezdennych Kopalniach
Wymagania:

Wyprowadź syna Kughara: po rozmowie z npc zlecającym misję zmienia się on w Zwolennika i zaczyna za nami podążać. Neleży doprowadzić go do wyjścia z terenów kopalń i przy tym nie zgubić (jeśli zbyt oddalimy się od npc, to ten znika i trzeba rozpocząć podróż od początku).

Kończy: Gyetor Żelazna Broda przed Bezdennnymi Kopalniami
Nagroda: Naszyjnik (fizyczny)

64. Ojciec i Syn
Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda przed Bezdennnymi Kopalniami
Wymagania:

Zaprowadź syna Kughara do ojca: należy udać się do Sandhor i porozmawiać z Kugharem Ogniste Kowadło.

Kończy: Kughar Ogniste Kowadło
Nagroda: Naszyjnik (magiczny)
Tytuł: Ból Kughara


65. [97] Zdecydowane Postępowanie
Rozpoczyna: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor
Wymagania:

Zbierz Stal Orkus: należy zebrać 10 jednostek Stali Orkus w Bezdennych Kopalniach.

Kończy: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor
Nagroda: Peleryna

66. Rodzina Akson
Rozpoczyna: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor
Wymagania:

Porozmawiaj z Larosem Aksonem: należy porozmawiać z wymienionym npc w Posiadłości Akson.

Kończy: Laros Akson w Posiadłości Akson
Nagroda: Pierścień

67. Wizyta u Mistrza Maga
Rozpoczyna: Laros Akson w Posiadłości Akson
Wymagania: brak
Kończy: Pritschi Akson obok Zapory Mularan (na wschód od Twierdzy Heroika)

68. Demoniczni Żołnierze za Murem
Rozpoczyna: Pritschi Akson obok Zapory Mularan (na wschód od Twierdzy Heroika)
Wymagania:

Zabij Bawagos: wymieniony mob elitarny powinien w pobliżu walczyć z przyjaznymi npc.

Kończy: Pritschi Akson obok Zapory Mularan (na wschód od Twierdzy Heroika)
Nagroda: Miecz, Topór albo Młot (dwuręczne)

69. Każdemu z Osobna
Rozpoczyna: Pritschi Akson obok Zapory Mularan (na wschód od Twierdzy Heroika)
Wymagania: brak
Kończy: Laros Akson w Posiadłości Akson

70. Po Trochu
Rozpoczyna: Laros Akson w Posiadłości Akson
Wymagania:

Zdobądź runa Fuzji: przedmiot wpada do plecaka od razu po zaakceptowaniu zadania.

Kończy: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor
Nagroda: Kolczyk
Tytuł: Należy wypełnić misję

71. Trzeci i Ostatni Materiał
Rozpoczyna: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor
Wymagania:

Zdobądź Woda Runiczna: należy zebrać trochę Wody Runicznej z Górskiej Świątyni. Niestety odpowiednio czyste źródło jest położone zbyt wysoko by można było się tam wspiąć, dlatego należy szukać pomocy u znajdującego się nieopodal Barona Gelsora (48.6, 70.7).

Kończy: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor
Nagroda: Buty (skórzane albo ubranie)

72. Jaskinia Demonicznych Duchów
Rozpoczyna: Kughar Ogniste Kowadło w Sandhor
Wymagania: brak
Kończy: Gyetor Żelazna Broda przed wejściem do Jaskini Potępionych
Nagroda: Buty (płytowe albo kolcze)

73. Tragedia
Rozpoczyna: Uden Żelazne Czoło przed wejściem do Jaskini Potępionych
Wymagania:

Znajdź Siłę Fanasa: należy udać się wgłąb Jaskini Potępionych. Zadanie zostanie zaliczone po dotarciu do Ducha Zorgalina.

Kończy: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych

74. Duch Umarłych Bohaterów
Rozpoczyna: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych
Wymagania:

Porozmawiaj z Duchem Zorgalina: należy przeprowadzić rozmowę z npc zlecającym misję.

Kończy: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych

75. Pradawny Strach
Rozpoczyna: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych
Wymagania:

Pokonaj Pradawny Strach: wymienionego moba elitarnego można aktywować poprzez podniesienie Mocy Fanasa. Po jego pokonaniu zadanie zostaje zaliczone.

Kończy: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych
Nagroda: Talizman albo Tarcza

76. Topór-Talizman
Rozpoczyna: Duch Zorgalina w Jaskini Potępionych
Wymagania:

Przekaż talizman Gyetorowi Żelazna Broda: należy porozmawiać z wymienionym npc przed wejściem do Jaskini Potępionych.

Kończy: Gyetor Żelazna Broda przed wejściem do Jaskini Potępionych

77. Bohaterska Ofiara
Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda przed wejściem do Jaskini Potępionych
Wymagania:

Spytaj Kughara, na jakim etapie jest ze swoimi pracami kowalskimi: należy porozmawiać z wymienionym npc w Sandhor i obejrzeć scenkę.

Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandhor
Nagroda: Miecz, Topór albo Młot (jednoręczne)

78. Włócznia-Talizman
Rozpoczyna: Gyetor Żelazna Broda w Sandhor
Wymagania:

Przekaż Larosowi Aksonowi Filar Fanasa: należy porozmawiać z wymienionym npc w Posiadłości Akson

Kończy: Laros Akson w Posiadłości Akson

79. Rodzina Akson Przyłącza Się Do Walki
Rozpoczyna: Laros Akson w Posiadłości Akson
Wymagania: brak
Kończy: Gyetor Żelazna Broda w Sandalor

80. Ogłoszono Przymierze
Rozpoczyna: Akatai Shadis w Sandalor
Wymagania:

Weź udział w spotkaniu przymierza: należy obejrzeć scenkę aktywowaną poprzez rozmowę z Akataiem Shadisem.

Kończy: Akatai Shadis w Sandalor
Nagroda: Różdżka albo Kusza
Tytuł: W jedności siła!
Ostatnio zmieniany: 3 lata 3 miesiąc temu przez Tester.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.184 s.

Newsflash

Dołącz do nas jeśli masz ochotę i spełniasz warunki w Gildii "Centrumnet" - nie zastanawiaj się i przystąp w nasze szeregi .... Lider Gildii - Imperatorr

 

Gildia "Centrumnet" - Wymagania , które musisz spełniać aby móc przystąpić do naszej ekipy .. :

1. Kultura osobista i odrobina humoru ....

2.Wiek 15+ ...

3.LvL postaci minimum 35+ ...

4.Minimum raz w tygodniu zalogowany ( w razie większej nieobecności zgłoś to )

Wymagania mogą ulec zmianie ...

 

Uwaga !! w chwili obecnej ilość osób aktywnych na grze nie jest duża  , nie martw się tym i pomagaj jak możesz ... z tego powodu nie odchodź z Gildii , w miarę czasu zmieni się ta sytuacja ....

 


Propozycje:

1.Zostań z nami jak najdłużej , a wtedy w Gildii dobrze się ułoży.Odejście nic nie pomoże...

2.Przystąp również do nas w innych grach ...

Dołącz do nas jeśli masz ochotę i spełniasz warunki w Gildii "Centrumnet" - nie zastanawiaj się i przystąp w nasze szeregi .... Lider Gildii - Imperatorr

Gildia "Centrumnet" - Wymagania , które musisz spełniać aby móc przystąpić do naszej ekipy ...

1. Kultura osobista i odrobina humoru ....

2.Wiek 15+ ...

3.Minimum 10,000 sławy

4.Minimum raz w tygodniu zalogowany ( w razie większej nieobecności zgłoś to )

Wymagania mogą ulec zmianie ....

Uwaga!!! Aby przystąpić złóż aplikacje na grze - wejdź w ranking znajdź Gildie Centrumnet kliknij w zobacz i możesz złożyć Aplikacje ...

Propozycja:

1.Zostań z nami jak najdłużej , a wtedy w Gildii dobrze się ułoży.Odejście nic nie pomoże...

2.Przystąp również do nas w innych grach ...

Dołącz do nas jeśli masz ochotę i spełniasz warunki w Gildii "Centrumnet" - nie zastanawiaj się i przystąp w nasze szeregi .... Lider Gildii - Imperatorr

 

Gildia "Centrumnet" - Wymagania , które musisz spełniać aby móc przystąpić do naszej ekipy .. :

1. Kultura osobista i odrobina humoru ....

2.Wiek 15+ ...

3.LvL postaci minimum 25+ ...

4.Minimum raz w tygodniu zalogowany ( w razie większej nieobecności zgłoś to )

5. ..... .....

Wymagania mogą ulec zmianie ...

 

 

Propozycje:

1.Chcesz być w dobrej gildii - to wspomóż ją całymi siłami pomagaj innym i zbieraj surowce oraz "Runy Gildii"

2.Zostań z nami jak najdłużej , a wtedy w Gildii dobrze się ułoży.Odejście nic nie pomoże...

3.Przystąp również do nas w innych grach ...

Uwaga !! w chwili obecnej ilość osób aktywnych na grze nie jest duża  , nie martw się tym i pomagaj jak możesz ... z tego powodu nie odchodź z Gildii , w miarę czasu zmieni się ta sytuacja ....

Konkursy i Akcje

Gry On-Line

Login Form

Zarabiaj

Copyright © 2019 Najnowocześniejsze Centrum w Polsce. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.

Reklamy partnerów

Darmowy MMORPG
Copyright © 2013. Serwis Centrumnet  Rights Reserved.